BACK_TO_TOP

Modalități de livrare și taxe de transport

LIVRARE

    Pentru efectuarea comenzilor  recomandam  folosirea online a  site-ului, deoarece astfel furnizati datele necesare pentru facturare si pentru expediere.  Unele din produsele de pe site pot sa nu fie in stoc. Pentru cei care nu doresc sa se inregistreze,  putem  prelua  comenzile si  prin e-mail, la  numarul  de telefon  specificat  la  "Contact", dar  nu raspundem pentru  inadvertentele aparute prin indicarea incorecta a produsului pe care, de fapt, il doriti. De  aceea insistam sa folositi  procedura  online, specificand exact atributele produsului dorit cat si cantitatea dorita.

    Livrarea   coletelor   se  face  la  adresa  specificata   de  dumneavoastra  la inregistrarea contului sau la o alta adresa specificat la comentarii.
    Pentru expedierea produselor utilizam serviciul  FANCURIER, cu livrare in 24 ore si cost aproximativ de expediere 35 lei, cu specificatia "FRAGIL-SUNA DESTINATARUL". Tariful final de expediere depinde si de greutatea coletului
    Costul de expediere se calculeaza in functie de greutatea si dimensiunea coletului precum si de distanta si poate varia.
    Cumparatorul achita spezele de plata ramburs. Pentru produsele aflate pe stoc, livrarea se va face in aceeasi zi, de luni pana vineri, daca se primeste comanda pana la ora 16,00.
Daca in 2 zile lucratoare (luni - vineri) nu ati primit coletul, va rugam  sa ne contactati  sau  sa contactati  curierul, altfel veti achita taxele aferente intoarcerii coletului.

 

 ATENTIE! Toate coletele continand statii radio, receptoare etc ce depasesc valoarea de 250 lei se trimit cu asigurare de transport.

 

RETURNARE

    In cazul in care primiti un produs care se dovedeste a fi defect, in perioada de garantie, acesta va fi returnat la adresa afisata pe site la "Contact".

   Va asiguram ca intentia noastra nu este de a va trimite voit un produs defect. Dupa constatarea  defectului  de  catre  personalul  nostru  si numai daca sunt indeplinite conditiile de garantie (produsul nu trebuie sa aiba urme de lovituri sau socuri de orice natura, imersie in lichide,eticheta de garantie rupta sau lipsa etc), produsul  va  fi  reparat  si trimis  catre client  pe cheltuiala noastra.

   In situatia in care defectul constatat nu este acoperit de termenii de garantie, se va inlocui produsul cu un altul similar ori se va compensa  valoarea  acestuia sau se va returna suma platita pentru produs, mai putin cheltuielile de transport.

 

ATENTIE!

Returnarea produselor si prezentarea pentru remedierea in garantie se va face in  ambalajul original, impreuna cu accesoriile cu care echipamentul a fost livrat de catre producator.

Garantia se pierde in cazul in care echipamentul este modificat de catre cumparator (ex: modificarea benzilor de transmisie sau receptie, taierea cablurilor de alimentare sau pentru periferice, modificari in schema electrica sau  electronica samd). Va rugam folositi pentru returnarea produselor in garantie serviciul de curierat care vi se  pare mai ieftin si puteti achita aceasta cheltuiala. Orice colet trimis cu plata expeditiei la destinatie va fi refuzat de catre noi la primire.

    Pentru  a  evita  aceste  inconveniente,  noi  facem  eforturi  pentru  a  testa (in limita posibilului)  produsele inainte de trimitere. Produsele testate de noi au inscriptionat  un  "OK"  pe  ambalaj. Daca  aveti  probleme  cu  un astfel de produs
(inscriptionat cu "OK")  va rugam sa testati si restul montajului dumneavoastra unde vreti sa-l folositi deoarece acest produs a fost sigur probat si a functionat.

DREPTURILE DVS. POTRIVIT O.G. 130/2000
    In cazul in care ati achizitionat un produs prin intermediul aplicatiei online, si l-ati primit prin serviciul de curierat, aveti dreptul de a-l returna si de a primi inapoi suma achitata.
    In aceasta situatie, returnarea trebuie sa aiba loc in cel mult 10 zile lucratoare  de la  primirea produsului de catre cumparator. 
    Intentia de a returna produsul si de a primi pretul platit trebuie exprimata, prin e-mail, in intervalul de 10 zile aratat
mai sus, si inainte de a trimite produsul.
    Returnarea trebuie sa includa produsul astfel cum a fost el vandut, cu toate accesoriile si optionalele ce au fost incluse de catre producator si cumparate,  potrivit facturii emise catre cumparator.
    Returnarea produsului se va face in ambalajul original, cu sigiliile intacte.
    Rambursarea sumei achitate se va efectua in cel mult 15 zile de la primirea produsului, dupa verificarea indeplinirii conditiilor de mai sus.
    Costul de returnare se va suporta de catre cumparator.
Continuă